Monday, July 13, 2009

30 soklan yang memerlukan jawapan hampeh dariku..

my sis, Aryna telah meminta den menjawab soklan2 yang rasanyer akan kujawab dengan hampehnyer...heheheheee

1.Bekas kekasih saya
- aku dah kawen pun...xyah ingat2 lagi...(errkk..ada ker aku kekasih..En.Azlan jerla kekasih gelap & terang ku..)

2.Saya sedang mendengar
-tumpang dengar radio internet opismate..maleh la nak bukak radio senirik..

3.Mungkin saya patut
-makan..??!!sabo intan..sabo..ko tengah posa ganti nih..biler lagi nak ganti weyyy....

4.Saya suka
-baking-membaking...wlaupun banyak mender kena buat tapi aku shukaaa...me feberet..

5.Sahabat-sahabat saya
-semasa daku susah, mereka still bersama2..sanggup nak tolong gak..Frenz Forever..

6.Saya x paham
-kalau dah tau nyusahkan diri..lagi nak buat...kalau diri senirik jer susah xperla gak..nie abih semua 'kena' susah gak...hampeh tol..!!

7.Saya kehilangan
-kucing..dia xilang tapi dia nak ilangkan diri senirik..and for me MJ still 'here', still 'alive' in my heart w/pun ramai yang cakap mereka kehilangan dia..

8.Ramai yang berkata
-my cc chedap la...hehehehee....TQ..

9.Cinta itu adalah
-ada misteri yang tersendirik..lu pikirla senirik yee..wakakakaa...

10.Di suatu tempat, seseorang sedang
-sibok tanya aku tengah wat per...(pi jauh2..ai tengah bz jawab soklan nih..)

11.Saya akan cuba
-untuk buat sehabis baik ordering yang ada...Insya-Allah saya xkan menghampakan anda...

12.Perkataan SELAMANYA membawa maksud
-tiada titik pengakhiran (perkhhh....!!)

13.Telefon bimbit saya
-jenama Nokia..1st time guna jenama nih..dolu2 pakai Motorola...saja nak cubatrytest...

14.Bila saya terjaga
-akan terus tengok bb Lily kat sebelah ok ker x..then tengok plak abang Ajeem..kalau ok, leh sambung tido balik...heheheee...

15.Saya paling meluat
-pompuan perampas kebahagiaan orang lain..xkirala sebab cinta ke haper ker..kalau dah nama perampas..U GO TO HELL...!!

16.Pesta/parti adalah
-perkara yang pernah ku lakukan semasa mudo2 dulu...just having fun, dancing2...BUT say NO to alcohol, drugs or yang sama waktu dengannyer..

17.Haiwan yang paling comel pernah saya temui
-kucen la..apalagi....i miss my kucen..

18.Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah
-semasa umo sweet SEVENTEEN...beshnyer....!!!

19.Hari ini
-aku posa ganti...jangan terperanjat kalau aku bagitau yang aku kena ganti posa lagi 23hari..hhuhuuuu...alahan peknennyer pasal la nih..

20.Malam ini saya akan
-sure tido awal coz kalau dah posa, malam sure penatnyer rasa lain macam...

21.Esok pula saya akan
-posa gak...kena posa watever it is..have to...must...!!!!

22.Saya betul-betul inginkan
-kesenangan hidop...$$$$$$$$$$...!!!(heheheheee.....MATA DUITAN!!)

23.Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini
-aduhhh...awat pipi tembam sangat nih..but still 'chantek'..wakakakaa...

24.Pusat membeli-belah atau arked permainan
-dulu masa tengah dok bercinta..suka pi arked permainan, men game tembak2 antu zombie, xpun men game keta racing..wakakakaa...tapi la nih suka sopping ler...

25.Makanan Barat atau Jepun
-semua aku bedal...2-2 sedap per..rugi sapa yang xsuka...asalkan HALAL..apalagi bedal jerla..

26.Bilik yang terang atau gelap
-nak tido kenala golapkan bilik...kang bb Lily xnak tido..tapi aku suka bilik yang xgolap sangat, xterang sangat...ala 'suam2' gittew...(ingat air ker...wakakakaa..)

27.Makanan segera adalah
-me feveret..susah nak ditinggalkan...

28.Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang
-'xdapekler nak ikut gie cafe..k.intan posa la...'

29.Lepas ini saya akan
-nak balik uamh jap..bb Lily nak 'susu cap gantung' mummy nyer...heheheheeee...

30.Siapa yang anda ingin tag
-ntahler...sapa2 rasanyer nak jawab..tag jerla diri senirik yee..sila2...

No comments:

Post a Comment